نویدنوید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

روی ماه خدا

چای باغ + جاده نظامی

1392/4/22 13:17
نویسنده : نوید
1,036 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه:
این مدت مامان فرصت نکرده بود وبلاگمو آپ کنه آخه مهمان داشتیم و بایستی به اونها برسه .دختر عموی مامانی (فاطمه) و پدر جونم(بابای بابا) مهمان های ما بودن .
چند بار جنگل رفتیم تو جنگل یه خانواده این مرغ مینا رو با خودشون آورده بودن تا از طبیعت زیبای اینجا لذت ببره منم زل زده بودم و همش به حرفهاش گوش میدادم.
مرغ مینا همش بهم میگفت بیا و منم بهش میگفتم جانم اومدم ...!!!





اینم من و حسان دوست خوبم هستیم .یادش بخیر 7 تیر بود  موقع نهار شدیدا بارون بارید که مجبور شدیم بریم خونه ی حسان و  ادامه ی بازیمون رو اونجا انجام بدیم .



اینجا هم جاده نظامی که با فاطمه و پدر جون اومدیم.







اینجا هم در حال بازی کردن تو خونه بودم که مامان میخواست یواشکی ازم عکس بگیره ولی من متوجه شدم و کلی خنده ام گرفت!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 14:26
دوست بزرگوار نوید دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
پگاه مامان آرتین
24 تیر 92 18:49
سلام به نوید جون دوست خوبم.همیشه به تفریح پیش ما هم بیاین خوشحال می شیم
عمه مریم
4 مرداد 92 12:08
خوش بگذره نفسم اون حسان بو که با هم اب بازی میکردین؟ چقدر ماشالا بزرگ شده