نویدنوید، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

روی ماه خدا

من و تراکتور

1392/4/28 14:54
نویسنده : نوید
873 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش با پدر جون و مامان و بابا اومدیم روستای پدر یکی از همکلاسی های زمان دانشجویی بابام .اینجا همه چی بود مرغ اردک گربه و جوجه و غاز و خلاصه همه چی و یه تراکتور که من عاشقش شدم .

هر 5 دقیقه یه بار سوارش میشدم تا اینکه هوا تاریک شد ودیگه اجازه ندادن برم سوار بشم .

 

 

اینها هم دوستان خیلی خوب من هستن دو تاشون دو قلو بودن!


 

 

 

اینم منم که حسابی جو گیر شده بودم نیشخند

 

 

تو خونشون پر بود از درختان میوه .از درخت میچیدیم و میخوردیم(البته مامان قبلش حسابی میشستشون)

آلو شلیل پرتقال خیار گوجه پیاز ذرت و ... تو باغ خونشون کاشته بودن .

 

 

اونروز یکی از بهترین روزهای من بود ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 11:18
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
خاله فریبا
8 مرداد 92 17:32
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
عکس فرش
5 شهریور 92 16:18
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
خاله فاطمه
14 شهریور 92 2:44
سلام عزیزم.دلم برات نقطه شده.به مامان بگو بیاردت تهران پیشم نوید جونم دوست دارم....